Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Married to children

leave a comment »

Saudijska Arabija – osmogodišnja djevojčica udana za pedesetogodišnjaka

SAUDIJSKA ARABIJA
– Dnevni list Al Watan prenosi vijest o slučaju osmogodišnje djevojčice koju je bez njezina znanja otac udao za pedesetogodišnjaka. Nažalost, nije riječ o novitetu, no slučaj se ističe po tome što je majka spomenute djevojčice pokrenula sudski postupak u cilju poništenja braka između kćeri i turbopedofilskog supruga, koji tvrdi da “nije učinio ništa nezakonito”. Na kraju krajeva, i prorok Muhamed je imao šestogodišnju suprugu, stoga nema razloga za frku, zar ne?
Udruge za ljudska prava ukazuju na problem djevojčica koje se moraju udati za starije, odnosno stare muškarce, a statistike Ujedinjenih Naroda navode da se broj takvih slučajeva vrti oko 60 milijuna. Udruga ICRW (International Center for Research on Women) sastavila je listu 20 zemalja s najvećim postotkom maloljetnih nevjesta. Prvo mjesto zauzima Niger sa 76,6% slučajeva, a potom slijede Čad, Bangladeš, Mali, Gvineja, Srednjoafrička Republika, Nepal, Mozambik, Uganda, Burkina Faso, Indija, Etiopija, Liberija, Jemen, Kamerun, Eritreja, Malawi, Nikaragva i Nigerija. Valja naglasiti da u toj listi nema zemalja Bliskog istoka
zbog nemogućnosti dobivanja informacija i drugih statistika po tom pitanju. Maloljetne djevojčice su izrazito poželjne od strane starih pervertita zbog toga što postoji mala ili nikakva vjerojatnost da su  zaražene HIVom ili drugim bolestima.

Prije nekoliko mjeseci jedna djevojčica iz Jemena zatražila je razvod od 30godišnjeg supruga zbog uzastopnog silovanja i fizičkog zlostavljanja. Osmogodišnja Nojoud Muhammed Nasser izjavila je sljedeće:

Činio mi je užasne stvari, nisam imala pojma što je to brak. Trčala sam iz prostorije u prostoriju pokušavajući pobjeći, a on bi me uvijek stigao, istukao, a zatim bi činio što je htio. Kada sam se god htjela ići igrati u dvorište, tjerao bi me u sobu. Plakala sam jako puno i molila ga za milost, ali nitko me nije slušao pa sam jednoga dana pobjegla i otišla na sud. Samo želim pošteno živjeti i razvesti se od njega.

No, suprug Faez Ali Thamer nije bio istoga mišljenja:

Da, bio sam intiman s njom, ali nisam učinio ništa loše, ona je moja supruga i imam na to pravo.

Izvori:

UAAR (Unione degli Atei e degli Agnostici Razionalisti)

Corriere della Sera

BBC news (Saudi Arabia)

BBC news (Yemen)

Glas Istre

Written by Teomondo Scrofalo

26. 8. 2008. at 20:33

Postano u Djeca, Običaji

Odgovori

