Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Pedagogija danas

with 8 comments

Koliko puta čujemo da je nastava (z)vjeronauka poučna, zabavna i korektna s etičkog, moralnog i duhovnog aspekta? U nekim se  školama dešava to da djeca, odnosno njihovi roditelji, moraju birati između sata vjeronauka i lutanja učenika po školi ili gradu. Nema tzv. “bifurkacije”, odnosno da škola u isto vrijeme dok se odvija sat (z)vjeronauka organizira nastavu nekog drugog fakultativnog predmeta, kao što su npr. informatika ili strani jezici. Štoviše, često se dešava da se upravo informatika i drugi izborni predmeti međusobno preklapaju, dok sat za svećeničke gluposti ostaje bez ikakve alternative. Znači, roditelji često moraju birati – vjeronauk ili ništa. Daje se zaključiti da na taj način vjeronauk nije nikakav izborni predmet, već tiha ucjena koja dovodi roditelje u tu poziciju da odluče kako je ipak bolje da im dijete bude u učionici umjesto da luta okolo. U Osijeku, međutim, taj sat je poprimio sasvim zanimljive konotacije, i baš me zanima ako će Primorčevi minioni ili Bozanićevi henchmeni nešto poduzeti, ili će samo prebaciti u drugu župu svećenika koji očito ne razlikuje odgoj od stočarstva. Svećenik je, naime, na satu vjeronauka uhvatio 13godišnjeg učenika za lice, tresao ga i govorio mu da je stoka. Dijete je kući došlo plačući, s ogrebotinama koje mu je zadao Mato Sočković, župnik Župe Svetog Josipa iz Josipovca – izjavila je za Jutarnji List A. T., majka učenika D. T. iz Josipovca kod Osijeka.  Majka tvrdi da se incident dogodio u četvrtak na večer, a sina je sutradan odvela liječniku. Bio je, kaže, blijed i uplašen, a navodno mu je od stresa pukla žilica u uhu pa svakodnevno ide na liječničke preglede. Majka je odmah otrčala svećeniku po objašenjenje. Što ju je dočekalo? Isprike? Kajanje? Grižnja svećenikove savjesti? (Savjest? Koja savjest?) None of the above, folks:

“I meni je rekao da mi je sin stoka te da mu pravi nered na vjeronauku, no preostalih pet ili šest učenika koji su bili u razredu toga dana tvrde kako mali nije učinio ništa” – kaže majka.

OK, možda je svećenik imao žutu minutu i tresnuo malog u naletu Božjega gnjeva, no izgleda da mu ovo nije prvi put:

– I ranije je djecu nazivao pogrdnim imenima i vukao ih za kosu – kaže majka dodajući kako je njezin sin dobar učenik. Svećenik, pak, demantira da je dječaka tresao i izgrebao, ali ne poriče da je do svojevrsnog sukoba došlo. Nisam ga tukao niti ga nazvao stokom, to nije moj rječnik, izjavio je vibrirajući božji izaslanik.

Eh da. Mali je sve izmislio. That little bastard. Mora da je riječ o malom srbofilskomasonskojugokomunističkoboljševičkoprotudržavnom elementu koji svojim subverzivnim akcijama ugrožava temelje Katoličke Crkve i današnjeg školstva. Štoviše, mali se vjerojatno sam ozlijedio. Što sve neće raditi ta mala stvorenja kako bi dovela u tešku poziciju kler koji nesebično sije mir, ljubav, toleranciju i povremenu pedofiliju.👿 Sočković je ujedno izjavio da “ima pravo zahtijevati red, rad i disciplinu, a ako ih nema, sam će ih napraviti”. Dobro, ajde, nije rekao kojim metodama, ali kao da je to bitno na kraju krajeva.

Kome je vjeronauk teret, ne mora dolaziti na satove – rekao je župnik dodajući kako će svoje ponašanje, ako treba, opravdati pred biskupom.

…a biskup će vjerojatno poduzeti drakonske mjere.🙄

Written by Teomondo Scrofalo

12. 11. 2008. at 18:39

Postano u Djeca

8 Odgovora

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hehehehehe…

    I mi ga zovemo zvjeronauk…

    Najbolji mi je SEKSUALNI ODGOJ na vjeronauku u 8.razredu…Čista inkvizicija…

    Vjeran

    17. 11. 2008. at 10:23

  2. Koji to se predmeti u osnovnoj školi poklapaju? Ama baš ni jedan. Informatika???

    Vjeronauk je izborni, kao i etika itd. Kao da bi vjeroučitelja trebalo zanimati gdje se nalazi netko tko nije uzeo njegov predmet. Čini mi se da si ti za veću kontrolu nego država i Crkva.
    Za udaranje- pa mene je pola profesora u osnovnoj školi tuklo i danas shvaćam zašto. Ali vidim da cmizdriš ko curica (ili ko ovaj dječek iz priče). Pa po tvom mišljenju, ima li nešto dobro na svijetu/crkvi. I za kraj, nauka nikad nije zabavna, jer moraš mirno sjediti.

    šta te briga

    17. 11. 2008. at 10:24

  3. ja nemogu vjerovat da se nešto takvo može dogodit, jesu ga barem uhapsili?

    Cukica

    17. 11. 2008. at 11:16

  4. Izgleda da su batine kod nekih urodile zanimljivim plodom time da su postale normalna odgojna metoda koja se mora braniti od napada.
    Tko zna što su tek svećenici radili dotičnom već kada brani i njih…

    Isis

    17. 11. 2008. at 12:31

  5. Osobno ne pohađam vjeronauk,već etiku,ali čula sam od svojih školskih kolega što je njima vjeroučitelj pričao u 4.razredu gimnazije-da mogu zatrudniti pod tušem ili u bazenu ako slušajno njihov partner svrši…Crkva tijekom svog postojanja širi samo gluposti i lažni moral..

    Raven

    17. 11. 2008. at 13:05

  6. @baš me briga:
    “Koji to se predmeti u osnovnoj školi poklapaju? Ama baš ni jedan. Informatika???”
    Wrong. Iz osobnog iskustva ti mogu reći da se neki izborni predmeti poklapaju, osim (naravno) privilegiranog vjeronauka. Roditelji su se žalili, ali jebi ga…Bog je tako odlučio.

    “Vjeronauk je izborni, kao i etika itd. ”
    Wrong again. Etika je izborni predmet samo u srednjim školama, u smislu bifurkacije nastave. Ministarstvo ZOŠ ne predviša taj predmet u OŠ.

    “Kao da bi vjeroučitelja trebalo zanimati gdje se nalazi netko tko nije uzeo njegov predmet.”
    Njega ne zanima, ali zato zanima roditelje. Poznajem mnoge slučajeve gdje su roditelji htjeli upisati djecu na njemački i informatiku, no to nije bilo moguće. Nemaju svi tu sreću da budu Sveti Duh pa da se pojave na dva mjesta istovremeno.

    “Čini mi se da si ti za veću kontrolu nego država i Crkva.”
    Ne. Ja sam za red i jasno odvajanje Crkve od države. Jesi li npr. znao da vjeroučitelje ne bira Ministarstvo, već biskupija? Ali zato ih plaća država. Simpatično, zar ne?

    “Za udaranje- pa mene je pola profesora u osnovnoj školi tuklo i danas shvaćam zašto.”
    Vjerujem ti. Posljedice su vidljive.:mrgreen:

    “Ali vidim da cmizdriš ko curica (ili ko ovaj dječek iz priče).”
    A zamisli kako bi tek cmizdrio da su me učitelji lemali kao što su tebe.:mrgreen:

    “Pa po tvom mišljenju, ima li nešto dobro na svijetu/crkvi. ”
    Na svijetu da, u Crkvi malo manje, no to ne znači da ista mora miješati svoje prstiće gdjegod stigne, n’est ce pas?

    Teomondo Scrofalo

    17. 11. 2008. at 13:18

  7. ja sam pohađala vjeronauk u školi…ali vjeroučitelji i časne obično bi me skoro izbacili iz razreda kada bi me ugledali…samo zbog moje različitosti od drugih…ali ja sam većinom bila mirna pa me nisu dirali…a ako bi počeli previše pametovati-pa na kraju je bio tajac,jer je se vidjelo tko je izvukao deblji kraj u raspravi… 🙂

    (S)aint

    17. 11. 2008. at 16:26

  8. @Raven: Ne samo da možeš zatrudniti pod tušem, nego ti kondomi povećavaju vjerojatnost da dobiješ AIDS.😀
    @(S)aint: Ima ih svakakvih. Jednu moju bivšu je baš časna podučila kako se ispravno broje dani da se dobrano smanji šansa za trudnoću. S druge strane, kad je moja majka išla bratu u školu, prolazila je kraj učionice gdje je časna objašnjavala kako treba biti dobar, miran, ne-agresivan,… i onda se u jednom trenu bukvalno izderala (da mi je mamu splašila😆 ) na neku učenicu da se smiri i onda nastavila tupiti o smirenosti i ne-agresivnosti. Just do as I say, don’t do as I do!.😉
    Btw, baš mi je simpa taj Mansonovski nick.

    Charon l'Cypher

    18. 11. 2008. at 0:02


Odgovori

