Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Glas naroda (1): Još dvi, tri o vjeronauku

leave a comment »

Prije mjesec i pol, stigao nam je i prvi (i za sada jedini) prilog u akciji Glas naroda. Autorica je mugenTaichou, kojoj se ovom prilikom ispričavam na kasnoj objavi texta. Čini se da automatski forward s GMaila baš i ne funkcionira kako sam zamislio.😳

Važnost mog trenutka

Ono što ja sada mislim oblikovat će cijeli moj život, zato sam odgovoran što i kako razmišljam. Ovo što sada govorim utjecat će na sve moje odnose s Bogom i ljudima i zato moram paziti što govorim. Ono što sada činim odredit će moju vječnost zato moram činiti dobro. Moja ovozemaljska budućnost i moja vječna sreća ovisi o meni, o mojoj svjesti i odgovornosti. U ovom trenutku i ovoj prilici u svojoj slobodnoj volji u svojim rukama držim svoj ovozemaljski život i svoju vječnu sreću ili nedajbože nesreću.

Ako imamo loš misli, trebamo se truditi promijeniti ih i time mjenjamo svoje stanje i okolinu. Već danas trebamo ispunjavati svoj um, misli srce i okolinu s Božijim mislima, o zdravlju, pobjedi, uspjehu, miru i svim drugom stvarima koje želiš u životu. Temeljite misi na točnim i jasnim obećanjima u Bibliji, misli o njima, govori o njima, djeluj po njima. Što čovjek misli u svom srcu kakav je, mi se preobražavamo obnovom naših umova. Uči se misliti kako Bog misli. Treba zamjeniti svaku lažnu misao s Božijom misli, želi da budeš sretan. a Đavao je onaj koji želi da patiš.

I tako bi izgledala jedna od lekcija u Srednjoj Umjetničkoj školi u Mostaru. Da da, gdje se mlade osobe nadasve intelektualno razvijaju, a mi eto izmišljamo po našem divnom nazi-papi:/. Ne moram napomenuti kako si morao pohađati vjeronauk ako si ga pohađao u osnovnoj. Ovo boldirano, samo pokazuje koji je to apsurd bio od vjeronauka. Što je  dalje neshvatljivo jeste da ovakav obrazovni oblik još uvijek postoji (ok to je BiH, ali IPAK ne živimo na selu). Kako itko zna kako Bog misli? Da djelujemo po Bibliji, u kojoj je bilo svega, pa čak i da je Svevišnji pobio liku čitavu obitelj kako bi dokazao Đavlu kako će ovaj još uvijek biti vjernik? Kako je djevojka spavala s ocem da zatrudni? No sense, man.

Ali tu ne prestaje jad, naime diplomirana teologinja(!) kojoj na čelu piše ‘Ne diraj mi vjeru jer je to jedino što imam i ako je dirneš, počinit ću suicid”, je imala još famoznih izjava tipa:

Reći ću vam jednu stvarnost: Bog je savršena ljubav

ili

Vi kad želite da volite i da budete voljeni, vama zapravo nedostaje Bog – oh jad ne prestaje

Kad vi lažete svojim roditeljima, vi njih ne volite – ruku na srce, ne moram sve mami reći šta sam pila, žena bi me ubila

Majka ne može odgojiti sama djete, jer mu ne može pružiti dovoljno ljubavi – Na ovo sam podivljala i nisam joj dopustila da se izvuče, da bi se na kraju opravdala jadnom izjavom ”Nisam mislila generalno”. Malo morgen.

Svećenici imaju veći stepen ljubavi, a to je ljubav prema Bogu. – Molim? Želi da kaže kako smo mi obični smrtnici i da nismo u stanju mi voliti nekog beskrajno?

Kad imamo duševnu bol, to je grijeh – WTF

Imala je još milion malih bisera, al nitko nije lud bio da ih zapiše a kamoli da ih zapamti. Primjetila sam koliko je uspjela da živi po Bibliji koja ima sto i jedno značenje. Pa se jadnica degradirala😦

Ovim sam postala svjesna koliko nas crkva drži u šaci. Ni općenita kršćanska situacija ovdje je da glava zaboli. Njihovo petljanje u politiku i živote ljudi je davno prešlo mjeru. A ja se nadam kad Bog pogleda na crkvu misli ‘Koji idioti’.

Written by Charon l'Cypher

4. 1. 2009. at 12:00

Odgovori

