Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Glas naroda (3): Svećenik iz Donje Voće napada udrugu a stranku HNS javno prozvao “nacionalnom sramotom”

with 12 comments

Izborna godina obično garantira pregršt “zanimljivih” zbivanja u i oko Crkve u Hrvata. Svakim izborima, svećenici kao da ganjaju nekakvu internu Guinessovu knjigu rekorda i kategoriji “Političke stupidarije i agitiranje za njihove političke opcije”. U nastavku prenosimo zanimljivo pismo Darka Galića, predsjednika Udruge Voćanski pinklec (provjerih, čovjek stvarno želi biti potpisan), o događajima u Donjoj Voći.

Zbog neukusnog uplitanja u predizbornu kampanju župnika Josipa Drvoderića iz Donje Voće pa onda u Liturgijskom listiću Župe i napadanjem nezavisne udruge da je stranačka, odlučio sam Vam napisati nekoliko redaka. Da bi stvar bila još zanimljivija, otišao je toliko daleko da je HNS prozvao “Hrvatska Nacionalna Sramota”. Priliči li to jednom svećeniku – sami prosudite.

U privitku su kopije 4 župna listića koja velikim dijelom pokazuju župnikovo zadiranje u politiku lokalne zajednice na Voći (rubrika “Riječ župnika”). Također, u privitku se nalazi demantij Udruge Voćanski pinklec na neutemeljene prozivke i neistine objavljene u župnom listiću 1. veljače (Slika 4.2).

Povijest župnikovoga političkoga monologa

Nakon što je na Parlamentarnim izborima 25.studenoga 2007. s gotovo 50% glasova birača na Voći odnio HNS (slika 0), u župnom listiću od 2. prosinca 2007. (Slika 1) župnik pobjednike naziva crvenima te kudi vjernike (kao i na misi te nedjelje) i na kraju ih pozdravlja sa “SMRT FAŠIZMU – SLOBODA NARODU”. U nedjelju iza, 9. prosinca 2007. (Slika 2), izruguje se reakcijama i zgražanjima župljana nad objavljenim tekstom kao i prozvanom vodstvu HNS-a koji su ga posjetili i tom prilikom samo zapitali zašto je to učinio. Na kraju tog listića pozdravlja vjernike sa simboličnim “ZA DOMOVINU SPREMNI”.

Slijedi vrijeme kada vjernike maltretira svojim razmišljanjima samo kroz svoje “nadahnute” govore kod nedeljnih misa, te se pri tom čudi slabim posjećenostima misa.

Duhovi širenja političke mržnje probudili su se ponovo uoči Božića (razumno-dolazi izborna godina), pa u župnom listiću kojeg je dijelio prilikom blagoslova kuća (Slika 3.2) opet bez razloga proziva ljude jedne političke opcije. Sve je to očito netko prijavio i biskupu i medijima pa u prošlom broju Regionalnog tjednika izlazi intervju s Varaždinskim biskupom pod naslovom “Propovjedaonica nije politička govornica“, a koji mu je bio povod novog napada u nedjelju, 1. veljače, u listiću kojeg možete vidjeti na Slici 4.2. Tu bez ikakvog povoda napada i internetsku stranicu Voća OnLine i Udrugu koja ju vodi, stavlja je u kontekst kao da je udruga “anonimno” plasirala tu informaciju te iznosi neistine pri tom ne pravivši razliku između članaka koje pišu autori i komentara koje iznose čitatelji. Isto tako, u tom zadnjem listiću dopušta si da kaže da iza nezavisne udruge stoji stranka HNS koju prozivs “Hrvatska Nacionalna Sramota”.

Demantij iznesenih neistina na račun Udruge Voćanski pinklec nalazi se u privitku.

I tu još nije kraj…

Jučer je iz redova ljudi bliskima spomenutom župniku procurila informacija kako će u listiću i na misi za Uskrs javno objaviti imena svih neprijatelja Župe… Pitam se samo ima li tome kraja?

Sudeći po pričama puno je pisama pritužbi mještana Donje Voće završilo na adresi Varaždinske biskupije, od onih koji su nezadovoljni njegovim radom, preko kašnjenja ili nedolaska na misu, pa do kašnjenja na sprovod do jednog sata, ali očito ta pisma nisu bila dovoljna da ga opomenu. Dokaz nemoćnosti (ili namjernog ignoriranja?) Biskupije vidi se i iz intervjua objavljenog u spomenutom tjedniku.

Citiram:

Možete li kazniti župnika? Jeste li koga upozorili na neke postupke, a on je to ignorirao?

Iako postoji mogućnost, nisam još doživio da svećenik postupi na takav način nakon što mu se kaže da možda nije najbolje postupio. Ako razgovaramo, ako se ukaže na propust, onda vjerujem da to više neće činiti na taj način. Očito razgovor pomaže.

Sudeći po ovom odgovoru biskupa Mrzljaka, ili župnik nije opomenut (mada je vjerujem čitao intervju) ili biskupove riječi nemaju dovoljnu težinu.

Prozivanje stranke “nacionalnom sramotom” također je u koliziji s odgovorom biskupova intervjua, u kojem biskup kaže da Crkva potiče kršćane da se bave politikom. te osuđuje prozivanje neke npr. “bandom lopovskom” (Slika 5). Pitam se da li je reći za stranku da je “nacionalna sramota” manje klevetnički?

Da li šutjeti ili progovoriti?

Od dolaska novog župnika 2005. godine sugerirao sam da se razvije suradnja između jedine tri velike institucije (škola, župa i općina) na području Oćine Donja Voća, za opće dobro svih žitelja. Suradnja sa školom ubrzo je pukla, no općina i župa postale su kao jedno.

No, nisam mogao ni zamisliti kamo će ta suradnja otići.

Inače, pratim taj slučaj voćanskog župnika i njegovog uplitanja u politiku od samih početaka i nisam se kao žitelj ove župne zajednice na Voći smatrao kompetentnim uplitati se u te stvari, te sam uvijek smatrao da je to unutarnja stvar Župe i vodstva lokalnog HNS-a i da će se zaustaviti. Cijelo to vrijeme suradnja između župnika i mene kao pisatelja za Voća OnLine je korektna, mada nešto slabija od kada sam u studenom 2007. (pred izbore) odbio uređivati Voćanski list, rekavši kako to nije Voćanski list, nego glasilo HSS-a, te da ne želim da se tu nalaze moji članci (koje su tražili besplatno), kao ni moje ime. List je trebao biti dijeljen pred izbore kod nedeljne mise na dan Župe i Općine 11. studenoga, a trebali su ga pripremati Ivica Lukaček (načelnik), Josip Drvoderić (župnik), Darko Galić (novinar i lektor) i Darko Patrčević (graf. suradnik). Odbivši tu suradnju, očito sam postao “neprijatelj”.

Razmišljao sam nekoliko dana: šutjeti ili progovoriti?

Međutim, ovim zadnjim župnikovim istupom “prelila se čaša” te smatram da je to čovjek koji na čudan način iskazuje mržnju, osobito na one koji nisu njegovi (politički?) istomišljenici.

I za kraj, moj politički stav je slobodan te nisam ni aktivan, ni pasivan član nijedne političke opcije.

Written by Charon l'Cypher

4. 2. 2009. at 15:40

12 Odgovora

Subscribe to comments with RSS.

  1. Katastrofa. A najbolje je da se uvrijedi kad mu kažeš da se ne smije petljati u politiku – jer on ima pravo iznositi svoje mišljenje…

    tomsescu

    4. 2. 2009. at 20:07

  2. Napisati tako loše i netočno za župnika koji je jako puno doprinjeo razvitku župe Voća,je sramota. Pogotovo ako to pišu ljudi koji nemaju veze sa vjerom i Bogom, a o njihovom dolasku u crkvu da i ne govorimo.
    Ponekad ljudi zaborave značenje Crkve i Boga te svu krivicu prebacuju na svećenika da bi opravdali svoje grijehe. Svatko bi trebao najprije pogledati sebe,a što se vjere tiče u to nas nitko ne tjera pa onima
    kojima ta vjera ne odgovara neka se maknu i nas puste na miru.

    Šuti

    6. 2. 2009. at 20:41

  3. Ovaj prethodni komentar je toliko šupalj da je to smiješno.😆 Ajmo po redu:

    Prvo: “Napisati tako loše i netočno”
    Priloženi su scannovi onoga o čemu se piše, tako da u ovom članku dobrim dijelom sam župnik govori o sebi. Osim, naravno, ako tvrdiš da su ti scannovi lažni, no to bi nekako trebalo i dokazati.
    Drugo: “za župnika koji je jako puno doprinjeo razvitku župe Voća”
    …kao, na primjer,…. whoops! Nema ni slova konkretnoga što je to župnik napravio. Valjda iz straha da se javi netko upućen i demantira popis “dobročinstava”?
    Treće: “Pogotovo ako to pišu ljudi koji nemaju veze sa vjerom i Bogom, a o njihovom dolasku u crkvu da i ne govorimo”
    Ne bi li “sramota” bila veća da “lažno” o župniku pišu vjernici? Uostalom, autor je potpisan i on je jedan, osim ako smatraš da je autor sam Bog (trojica u jednom), pa zato pišeš u množini. To pisanje u množini je još jedan klasični element pretjerivanja u neargumentiranom napadu. Stara fora, poznata svima koji su makar malo vremena proveli u diskusijama po Internetu.
    Također, premisa da o političarenju župnika smiju pisati samo oni koji idu u crkve je notorna bedastoća. To je, otprilike, kao da kažeš da moraš biti ubojica ili se družiti s njima, da bi mogao/smio pisati o njima i zaključiti da nisu dobri.
    Četvrto: “Ponekad ljudi zaborave značenje Crkve i Boga”
    Slažem se da je Crkva zaboravila značenje Boga (ili, preciznije, nikad ga nije niti znala) i da ga koristi za svoje plitke, najčešće materijalne ciljeve.
    Peto: “svu krivicu prebacuju na svećenika da bi opravdali svoje grijehe”
    Kao i pod 2, ovo je općenito blaćenje protivnika bez ikakvih argumenata. Eto, ja sada mogu reći da “ti svu krivicu prebacuješ na autora gornjeg teksta da bi opravdao/la svoje grijehe”. Jesam li išta time rekao? Nisam. Lupio sam jednu besmislenu optužbu koju je nemoguće potvrditi i/ili opovrgnuti. Za time se pribjegava kad se nema argumenata… dakle kad se piše šuplje.
    Šesto: “Svatko bi trebao najprije pogledati sebe,a što se vjere tiče u to nas nitko ne tjera pa onima kojima ta vjera ne odgovara neka se maknu i nas puste na miru.”
    S prvim dijelom ovoga se slažem: pogledaj sebe, pogledaj svoj komentar, pa se poklopi ušima od sramote što ulijećeš tako plitko i klevetnički. Ako si u pravu da je tekst pogrešan (ne vidim kako, s obzirom na priložene dokaze), onda si župniku napravio/la popriličnu štetu svojim diletantskim nastupom. Ako nisi u pravu (što je daleko vjerojatnije), podsjetit ću te da je laganje – prema tvojoj vjeri – grijeh.
    Vjeru na ovim stranicama nitko ne napda. Napada se jedna religijska organizacija koja se predstavlja kao moralna vertikala, a zapravo producira daleko više zla nego itko drugi na ovom svijetu.
    Pustit ćemo vas na miru… onog trena kad vi pustite nas. Vaša organizacija cucla pare iz proračuna u koji ja svaki mjesec uplatim cca 2500kn (od svoje plaće) i onda to koristi protivno stvarima u koje vjerujem: agitira za stranku za koju smatram da radi zlo građanima Hrvatske, gradi besmislene zgradurine u trenucima kad ljudima treba stvarna pomoć, javno i otvoreno podržava ustaške i ostale nacističke zločince,… Vaša organizacija nameće svoja pravila i onima koji nisu pod njom (pravo na abortus, nerad nedjeljom, cuclanje iz Državnog proračuna, buka crkvenih zvona u nebulozna vremena,…). Vaša organizacija opstruira rad pravnih država (skrivanjem svojih pedofila i drugih kršitelja zakona). I tko tu koga ne pušta na miru?
    Sedmo: Autor gornjeg članka potpisan je imenom i prezimenom. Ti si dao čak i lažnu e-mail adresu, iako se ispravna – a opet anonimna – može otvoriti u roku jedne minute. Potpisao si se sa “Šuti”, što najbolje ocrtava tvoje viđenje ljudskih sloboda, uključivo i slobodu govora. Žalim te, jer si se rodio nekoliko stoljeća prekasno. Mogu samo preporučiti da preseliš u Iran ili, bolje, Sjevernu Koreju, jer su to države koje funkcioniraju prema načelima koja očito zastupaš: povlaštena kasta religijskih (u S.K. političkih, no dođe mu na isto) vođa i narod od kojeg se očekuje da “Šuti”.

    Charon l'Cypher

    7. 2. 2009. at 11:29

  4. U potpunosti se slažem sa čovjekom koji komentira tvoje izlaganje protiv župnika.Ako smatraš da si toliko iskusan “pametan” bilo bi ti pametnije komentirati i osuđivati našu vladu i probati promjeniti nešto u njoj
    nego se okomiti na jednog svečenika koji vjerujem pokuša popraviti vašu župu na bolje,ali naravno ti nemaš hrabrosti za to!Naj lakše je napisati nešto loše protiv nekoga,tih loših djela ćemo se dugo sječati i htjet ćemo ih popraviti ali bi možda moglo biti prekasno.I onako je naš život jako kratak a dani su nam odbrojeni,te
    umjesto ovakvih stvari bilo bi vam pametnije pomoliti se za svoje bližnje i sebe.

    “Nitko nezna što je nevolja dok ju samn nije iskusio, tek tada se okreće Bogu znajući da mu On neće okrenut leđa i pomoći mu u nevolji”.

    Lp

    Đon

    7. 2. 2009. at 13:17

  5. Charon l’Cypher potpisujem te u cijelosti.

    Ovo je grozno što se dešava što nam ti popovi rade. Neka se srame ovakvog pisanja u svojim glasilima. Misle možda da će privući vjernike s time? Nadebelo se varaju!
    A biskupi ih vjerojatno u svemu štite. Čitao sam kako se ovaj biskup ogradio od pritužbi, no je li što poduzeo?? Sudeći kako mu dalje stvari bježe kontroli – očito nije! Oni zajedno s popovima sudjeluju u političkim paradama jer ih ti isti političari hrane, a sve od naših novaca. To je zatvoreni krug.

    U Europskim zemljama, primjerice, u Njemačkoj ili Austriji zaposleni od plaće izdvajaju za vjerske organizacije. Po meni je to mnogo kvalitetnije rješenje od našeg. Mnogi se zbog naknada katoličkoj crkvi ispisuju…

    Tako bi trebalo napraviti i kod nas pa bi se broj popova koji ništa ne rade a sada opterećuju državni proračun smanjio. Oni bi sami izbacili uljeze među sobom. Pogledajte činjenicu – za njih recesije nema. Svi se polako odričemo pojedinih svojih želja kako bi preživjeli ovo razdoblje. A kod njih, samo pogledajte kakve aute voze, primaju plaću od države, ljudima onda još uzimaju za svoje usluge, propisiju si tarife kakve im odgovaraju, neplaćaju PDV, a novce uzimaju od svakog bez socijalne osjetljivosti…. čak i od najsiromašnijih, onih koji novaca nemaju, koji jedva preživljavaju….

    U ovom gore članku radi se o slučaju popa za psihoanalizu a terapija – koja mu zasigurno treba – mislim da će biti teško pronaći.

    Cobra

    7. 2. 2009. at 13:50

  6. napokon malo akcije
    Moram priznati da sam impresioniran charonovim argumentiranjem. Podsjetio me na Sean Connery-ja u Imenu ruže (ovo je provokativna šala za one koji ne razumiju:) Možda mrvu agresivno za moj ukus ali ajde. Ne sviđa mi se da je napisao da napada crkvu. Mislim da je razotkrivanje puno lijepša riječ koja nema prizvuk nasilja u sebi. Malo sam manje bio impresioniran sa poznavanjem pravopisa u nekim komentarima. No, ne znam čemu uzbuđivanje – siguran sam da se g. Župnik može i sam savršeno dobro braniti.

    BTW – linkanje izvora ste počeli raditi na ime mog komentara? Počašćen sam ako je tako.

    tomsescu

    7. 2. 2009. at 22:20

  7. @Đon:
    A kako znaš da ne pišem i o Vladi? Dapače, pišem, ali ne na ovom blogu.
    Volio bih da mi neki od podržavatelja župnika iz članka (a ja, ponavljam, nisam autor članka) argumentira kako to dotični “pokuša[va] popraviti (vašu) župu na bolje”. Naravno, najlakše je prosuti neargumentirane diskvalifikacije, ignorirajući i scannove i napisano.
    Usput, slažem se da je život kratak. Shodno tome, treba ga provesti živeći, a ne braneći one koji nam taj život otežavaju.
    @Cobra:
    Točno to. Tko se želi zvati Katolikom/Pravoslavcem/Muslimanom/… neka plaća članstvo dotičnoj crkvi koju slobodno bira. Financije ostalih, pustimo na miru! Da vidimo onda brojku od “87% vjernika”.
    Usput, nisu oslobođeni samo od PDVa (i drugih poreza), nego i od carine i – općenito – svih davanja.
    @tomescu:
    Slažem se, malo zvuči agresivno. Ono “napada se jedna religijska organizacija” ima za cilj objasniti s kime se “obračunavamo”. Pri tome ovo “napad” nisam smatrao bukvalno napadom. Da, “razotkriva” i “komentira” su daleko bolji opisi onoga što radimo na ovom blogu.

    Mislim da je žalosno do koje mjere su neki sposbni/volji ignorirati činjenice da bi zaštitili čovjeka koji Božju kuću koristi za prizemnu političku propagandu. Po mom mišljenju, takvi ljudi najviše vrijeđaju vjeru i Boga; daleko više od nas koji upozoravamo na raskorak ponašanja “Božjih poslanika” i onoga što Bog navodno predstavlja.

    Charon l'Cypher

    8. 2. 2009. at 0:54

  8. Ovi komentari su žalostan dokaz da je dovoljno obući svećeničku halju kako bi se stekao imunitet i nedodirljivost i brdo besplatnih advokata u ovčjoj koži.

    Isis

    8. 2. 2009. at 16:51

  9. DRAGI GOSPODINE GALICU,OTKADA JE VASA DOMENA POLITIKA???????????? MI VAS ZNAMO SAM KAO DEŽURNOG FOTOGRAFA,A NE KAO “VOĆANSKOG SANADERA”.TKO STE VI?????????

    wwwwwwwwwwwwwww

    14. 2. 2009. at 22:17

  10. Uh, koji opaki protunapad!😆 Ovo iz prethodnog komentara zove se ad hominem</em napad i ne služi ničemu u normalnoj raspravi. Jedina svrha je pokazivanje nemoći pred argumentima onih koji takve napade pišu.

    Kakve veze ima je l’ čovjek fotograf ako su njegovi navodi istiniti i objavljeni skenovi točni? Loš odgovor, na sramotu onoga tko ga je napisao.

    Charon l'Cypher

    16. 2. 2009. at 2:00

  11. Ja se pitam, da li bi takvi zupni listici prosli negdje u Zagrebu ili Osijeku ili Splitu ili…. gdje (ako) mise posjecuju i intektualci? Meni se ovakvo zupnikovo pisanje cini uzasno pokroviteljskim i samim tim uvredljivim. Barem bi zupniku trebalo biti jasno da su izbori stvar covjekove savjesti i slobodnog opredjeljenja i vrlo je neukusno okomiti se na izborne rezultate, bez obzira kakvi oni bili: Crveni ili zeleni. Dok je s jedne strane razumljivo da crkva potice ljude na politiku (iako mi nije posve jasno odakle Crkva crpi to svoje stajaliste i cemu tocno ono sluzi, ako je pronositeljica Kristova kraljevstva mira koje nema mnogo veze s ovim svijetom), neshvatljivo je da se covjek koji predstavlja Crkvu ide o jednoj legalnoj politickoj partiji koju podrzava toliki broj upravo njegovih zupljana ide izrazavati kao nekakvoj Narodnoj sramoti. Nije li zupniku palo na pamet da bi time mogao uvrijediti 50% svojih zupljana koji su glasovali upravo za tu partiju? Smatra li zupnik tih 50% svojih zupljana glupima, neinformiranima, zlonamjernima ili “crvenima” kad im na tako pomalo primitivan nacin poslije izbora ide “soliti” pamet o tome kako su njega jadnog razocarali? Malo prenapuhano misljenje o vlastitoj vaznosti. Ukoliko su vec ti vocanci toliko glupi ili nemarni pa su glasovali protivno njegovim ocekivanjima, nije li on kao njihov zupnik mogao to predvidjeti, pa ih educirati u tome sto on ili crkva od njih ocekuju na tim izborima, pa ih malo prestrasiti paklom ili podmititi rajem ili ne znam kako se to vec postupa s bedakima koje u jednoj slobodnoj zemlji kao sto je nasa Hrvatska treba prisiliti ili nagovoriti da slobodno biraju prema zupnikovoj savjesti i njegovim politickim sklonostima, a ne svojim vlastitima. Da je odradio svoj neslavni posao prije izbora (pod pretpostavkom da vocanci stvarno ne znaju misliti, sto se bas na izborima nije pokazalo tocnim) ne bi se ovako politicki brukao i vjerski kompromitirao poslije, za njega promasenih izbora. Vocanci se s pravom mogu ljutiti na takav pokroviteljski stav svojega zupnika koji je definitivno uvredljiv, kako ga se god pokusa okrenuti.
    I samo da kazemo da svatko od nas moze uciniti pogresku, pa tako moramo dozvoliti i spomenutom zupniku da se malo nepromisljeno istrcao u prvom listicu, ali upornost s kojom nastavlja svoj obracun s politickim i gradjanskim udrugama i partijama je poprilicno neshvatljiv. Da se smatram pronositeljem Kristova evandjelja mira, dobrohotnosti i duhovnosti, tako se nikada ne bih usudio ponasati.

    Vocanec

    16. 2. 2009. at 12:18

  12. Jedna tužna informacija…

    Još uvijek nam je neshvatljivo kako u ovo moderno doba, doba koje bi sa sobom trebalo nositi i prosvijećenost i “širinu” duše, postoje inkvizicijske presude tipa – našli smo neprijatelje! Te neprijatelje treba označiti trakama na rukavima, vjerojatno crvene boje, i da onda te označene osobe hodaju po ovoj našoj lijepoj Voći osjećajući se kao teški gubavci. Zašto? Zbog toga što su, zamislite vi te lude hrabrosti, usudili se izraziti svoje mišljenje, ali mišljenje koje nije prave boje, nego je jednostavno voćansko i ljudsko.

    Upravo je tako naša članica Danijela, nakon dugogodišnjeg predanog i samozatajnog rada u župnom karitasu, isprva kao članica, a zatim kao voditeljica, prozvana na zadnjoj sjednici Crkvenog vijeća te izbačena sa dužnosti i iz same institucije jer se izjasnila da je član Udruge Voćanski pinklec. Izjasnila, nakon što se prisutnim članovima postavilo pitanje: koje su boje (neka kažu ako je tko slučajno u HNS-u ili u spomenutoj Udruzi).

    Zamislite, biti članom Udruge ili neke “nepodobne” političke stranke teško je svetogrđe?! Ima li se uopće išta za dodati? Želimo joj samo reći jedno veliko Hvala, jer je među rijetkim osobama koje ljude gledaju kao ljude. Ona je zapravo ta koja je shvatila Božju poruku ljubavi i mira.

    Najžalosnije je upravo to s koje strane ta razdvajanja i osude dolaze!
    Umjesto komentara na sve, završili bi riječima iz Novog zavjeta, iz Evanđelja po Mateju (Lk 6, 37-38, 41-42)

    Ne sudite!
    “Ne sudite da ne budete suđeni! Jer sudom kojim sudite bit ćete suđeni. I mjerom kojom mjerite mjerit će vam se. Što gledaš trun u oku brata svojega, a brvna u oku svome ne opažaš? Ili kako možeš reći bratu svomu: “De da ti izvadim trun iz oka”, a eto brvna u oku tvom? Licemjere, izvadi najprije brvno iz oka svoga, pa ćeš onda dobro vidjeti izvaditi trun iz oka bratovoga.”

    Danijela, dio sebe ostavila si u Pinklecu, ali i u našim srcima…. Pinklec je uz Tebe… HVALA TI!

    Udruga Vocanski pinklec

    16. 2. 2009. at 21:47


Odgovori

Popunite niže tražene podatke ili kliknite na neku od ikona za prijavu:

WordPress.com Logo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš WordPress.com račun. Odjava / Izmijeni )

Twitter picture

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Twitter račun. Odjava / Izmijeni )

Facebook slika

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Facebook račun. Odjava / Izmijeni )

Google+ photo

Ovaj komentar pišete koristeći vaš Google+ račun. Odjava / Izmijeni )

Spajanje na %s

%d bloggers like this: