Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Gozba neukusa

with 2 comments

Na web stranici o kršćanskoj duhovnosti Tebe tražim dostupan je interview s Mariom, djetetom koji je sanjao da je Isus. Isprva mi je cijela ta priča bila pomalo smiješna, s obzirom da mi nije bilo sasvim jasno što je time htio dokazati user (stanoviti Naggar) koji ga je intervjuirao i koji je uploadao cijeli razgovor. Je li mali Mario Isusova reinkarnacija? Da li je riječ o drugom dolasku? Da li je Isus možda ušao u njegovo tijelo? I šta s time ako je to dijete sanjalo da je Isus? Koliko djece sanja da su Spiderman, pa svejedno ne briju po zgradama i neboderima pomoću self-made paučine?

No, smijeh je nestao s lica nakon što sam kliknuo na link koji preusmjerava na forum gore navedene stranice, preciznije na topic koji je posvećen malom Mariu, a čiji je autor sam Naggar. Citiram:

ja sam razgovarao s malim Mariom..8 g..dječakom koji je i lagano hendikipiran.. .ima male prste palca..spojene s rukom..pa piše s ostalim prstima.. ..i mama mu je invalid..(ima jednu ruku skroz malu, a na drugoj nema palca=
..imao je u “rupu” u srcu..

Ah, divote li. Koristiti hendikepirano dijete u vjerske svrhe i – kao što možete dalje vidjeti – za nabavu videokamere. Humano, racionalno i nadasve primjereno odrasloj osobi. I onda neki ljudi tvrde da su ateisti poremećeni i da nemaju nikakve moralne vrijednosti.

operiran je prije par godina….neki dr,,amerikanac…koji je došao u hr..

Neki doktor, da se razumijemo. Mislim, Bog je jak, moćan i sveprisutan, ali za ovakve zdravstvene probleme potreban je samo neki kirurg, čiji zahvat očigledno spada u drugi plan u odnosu na molitve. Pardon, neke molitve.

.mario donedavno nije ni hodao samo ..već je više puzao.. ..i imao pelene.. ..moja kćer ga je sve naučila i da hoda.. i nema pelene.. ..i sada ide u 1.razred..naučio se i pisati..relativno dobro.. ..prošle godine smo ga krstili i ja bio kum..

Super. Opet je Božja providnost učinila svoje, bez šture ljudske intervencije. Lijepo od kćeri što je Maria naučila hodati. Još kad bi samo netko pokazao njenom ocu kako treba koristiti mozak, uspjeh bi bio garantiran.

I za kraj, Naggar i admin pozivaju usere na prikupljanje love za nabavu kamere. OK, kamera za Maria, reći ćete sad. Nope lads – kamera koja će biti u sastavu foruma. Halo Bing, kako brat? Cijena? Prava sitnica:

Skupljamo za kameru koja će biti u sastavu foruma i snimat će se događaji po potrebi, te prikazivati video u ovakvom formatu. Bit će intervjui, susreti i emisije forumaša u video obliku na site Tebe Tražim.
Cilj nam je skupiti oko 3000 kn za ovu namjenu.

E tu Bog ne može pomoći. Šta ćete – za lovu se treba obratiti smrtnicima, jer kao što reče George Carlin opisivajući Svemoćnog: He’s all powerful, but he can’t handle money!

Ako imate dovoljno vremena i dobar želudac, prerondajte malo po tom forumu. Naći ćete zanimljive stvarčice poput molitve za posao, kako improvizirati privatni egzorcizam u slučaju nužde, ili vademecum za sve slušatelje sotonske glazbe.

Enjoy the show!

Written by Teomondo Scrofalo

17. 6. 2009. at 6:42

Postano u Djeca

2 Odgovora

Subscribe to comments with RSS.

  1. Gozba neukusa odista, dobro pogođen naslov. Upao mi je u oko ovaj detalj s foruma😀

    \”Uđem u ispovjedaonicu i prvi grijeh kažem da nisam nikad ispovjedila neke stvari.Mislila sam da ću se time izvući bez ispitivanja..A onda on počeo…kad..koliko često…Sama ili s nekim…Ja sam se toliko na ovo posljednje pitanje odvalila smijeti da sam jedva uspjela reći sama.I 5 minuta on mene pita pojedinosti,a ja umirem od srama.Na kraju mi je čestitao na hrabrosti…\”

    .. neš ti ispovijedi. Baš me zanima zašto svećenik koji ispovijeda mora znati sve detalje, hm hm. Dotičnoj je, eto, očito bilo zabavno.

    menneskedyr

    17. 6. 2009. at 11:54

  2. Ajme, ovo s glazbom! Ahahaha ajme plačem na podu! uuu to su sotonisti, uuu HIM su ustvari vragovi izaslanici, a da ne govorim o Iron Maidenu, Metallici, ili Judas Priest😀

    Ma takve stvari me u jednu ruku ražaloste, u drugu ruku jako ljute, jer takve stvari samo pokazuju da ljudi ne žele razmišljati svojom glavom. Najbolji primjer je bio kod stare od jednog mog frenda. Priča ona kako je prekrasno što je fizičar Davor Pavuna (onaj puknuti koji je bil kod Stankovića) našao boga. A moj stari na to: A kaj se negdje izgubio?! lmao
    Isti je primjer kako su ljudi zadrti je kad sam ja pričal kako je prof Paar pričao kako i u kvantnoj ima nečeg nedokučivog, i da ne kraju mora biti nekaj većeg (iskreno i on je malo puknul, umjesto da priča o kvantnoj nakon 5 minuta skrene na boga :roll:), na što je majka od mog frenda odmah granula kako o svemu tome odlučije bog, bla bla… Ja čak nisam ni spomenul da su to s bogom gluposti (i mješanje boga u kvantnu bi treblo kazniti spaljivanjem na lomači :lol:), a ona odmah bog ovo, bog ono…

    Katkad mislim da je sve to uzaludno i da bi trebalo takve ljude na jedan otok staviti, pa nek vole boga…

    dingo_bastard

    17. 6. 2009. at 16:24


Odgovori

