Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Reagirajmo

with 4 comments

Da svaki ološ nedostojan naziva “čovjek” može biti roditelj dokazao je slučaj pedofilije unutar glorificirane zajednice obitelji koji korijene svoje sramote vuče još u 2006. godini. Uz to, dokazalo se i kako je naše pravosuđe ruglo i sramota ove zemlje te da sa pravdom nema nikakve veze.

“Nesretna sam kad u školi dobijem jedan. Kad sam s tatom, onda sam isto nesretna jer ne volim kad me tata dira. Ne volim kad me tata mazi. Tata se skine gol i veli da moram spavati s njim ili će me zavezati vani kao psa. Kad idemo spavati, ja spavam, a tata skače po meni i radi nešto prosto. To mene boli. Ja kažem da to mene boli, a on ništa. Tata dugo skače po meni, dok mama ne kaže da je ručak gotov. Mama je vidjela što mi radi i rekla mi je: ‘Žao mi je, dušo, ne znam od policije broj.’ Braco se skriva od tate. Šapnuo mi je da i njemu radi isto.”

Ove grozne rečenice ispisala je tada (2006. godine) šestogodišnja djevojčica Jagoda tijekom razgovora kod psihologinje.

Već su 2006. taj slučaj stručnjaci proglasili “vrištećim slučajem seksualnog zlostavljanja”.

Na suđenju je, u rujnu prošle godine, unatoč tome što je sudski vještak ustvrdio da je djevojčica nedvojbeno imala osobna seksualna sikustva, izmet sa titulom oca oslobođen od optužbi uz obrazloženje da je iskaz “nekonzistentan i nevjerodostojan”. Da. Šestogodišnjakinje bi trebale uvjerljivije i detaljnije opisivati sudu kako ih otac jebe. Voajerizam ili moronizam?

Po našem Zakonu, ne može mu se više suditi za to (ne)djelo. Ustvari, moglo bi se, uz uvjet da ga ponovo počini.

A za to će mu se i ukazati i prilika, budući da je sud odredio da se Jagoda mora vratiti svojoj obitelji nakon što je dodijeljena na skrb udomiteljima.

“Svi smo očajni. Jednostavno se ne možemo pomiriti s činjenicom da će djevojčica natrag k ocu i da njezino pismo, njezin život, ništa ne znači, da ćemo je mi, koji smo odgovorni za nju, poslati natrag.”,

kažu stručnjaci koji su proteklih godina radili s Jagodom.

Nakon što je ta zastrašujuća vijest stigla do medija pokrenuvši lavinu zgražanja, ministar Šimonović je izjavio kako neće dozvoliti da Jagodu vrate u ruke zlostavljača. Općinskom je sudu poslan hitan zahtjev za produljenje boravka u udomiteljsku obitelj te je sada prioritet nastojanje da se Jagodin brat Ivica izvuče iz kandži dna “ljudske” pohote.

Ovim vas putem pozivam da pružite svoju podršku Jagodi i svima onima koji nastoje spasiti nju i njenog brata od “ljubavi” njihove obitelji.

Svoju podršku možete iskazati putem peticije, facebooka ili mailom na adresu: ministar@pravosudje.hr

Tražimo svi zajedno detaljno, jasno i nedvosmisleno obrazloženje ove presude za širu javnost. Ovakve presude, bez odgovarajućeg obrazloženja i iznošenja svih argumenata koji im idu u prilog daju za pravo zlostavljačima da se osjećaju sigurnima od ruke zakona.

Tražimo svi zajedno da se ovoj nesretnoj djeci pruži šansa da budu voljena na neiskvaren način, da budu zaštićena i da prvenstveno budu djeca, kako bi jednoga dana mogli biti ljudi.

IZVOR: Jutarnji List

Written by isisrosenkreuz

9. 2. 2010. at 12:49

4 Odgovora

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mislim da bismo ipak trebali biti oprezniji prilikom etiketiranja tih roditelja kao silovatelja, ološa nedostojnih naziva ‘čovjek’, monstruma ili slično. Evo linka na blog Zorana Oštrića gdje on analizira ovaj slučaj:

    http://ostriczelenalista.bloger.hr/post/moralna-panika-kako-ste-postali-dio-mahnite-rulje-zeljne-krvi/2230611.aspx

    No iako nije za sada dokazano da su roditelji stvarno seksualno zlostavljali djecu mišljenja sam da se djevojčicu svakako ne bi smjelo vratiti roditeljima ako ona to ne želi i svakako ispitati i njenog brata o svemu. Uostalom, vidi se da su djevojčicu tukli, ako ništa drugo, što je zapravo isto zlostavljanje.

    Dan Margetić

    9. 2. 2010. at 13:39

    • Za početak, isprika Danu na kasnom odobravanju komentara. Nekim čudom je završio u spamu, a tamo rijetko provjeravam.

      U međuvremenu je izronilo podosta novoga u ovom slučaju, i to baš u smjeru o kojem piše Oštrić.

      Smatram da je ovdje krivnja roditelja sekundarna, jednostavno zato jer pripada prošlosti. Prioritet bi, IMO, trebala biti budućnost ove djevojčice: vratiti li ju roditeljima ili ne?

      Meni se čini da ne, jer neki teži problem tu očito postoji (pa makar i samo u mašti te djevojčice, što je mogućnost kojom se Oštrić dosta bavi). Dakle, čak i ako je djevojčica cijelu stvar isfantazirala (a dokazi seksualnih iskustava mogu biti produkt nekog zlostavljanja koje veze nema s roditeljima), za nju je to stvrano i onda mi se čini loše gurnuti ju natrag u dom koji ona doživljava kao zlostavljački.

      Kompleksnije je pitanje što s bratom? Ako je ona u pravu, treba ga vaditi odatle čim prije. Ako ona griješi i roditelji nisu zlostavljači, bratu bi se nanijela ogromna šteta micanjem odande.

      U cijeloj priči, naravno, nimalo ne pomaže da Hrvati (s pravom) ne vjeruju vlastitim “institucijama pravne države”. A, na žalost, ovo ne može riješiti nitko drugi osim institucija…

      Disklejmer: O slučaju znam ono što sam (pro)čitao i moji se sudovi baziraju na tome. Pošto je barem dio informacija kojima nas bombardiraju pogrešan, niti stavovi koje sam iskazao mogu biti bilo gdje u rasponu od skroz krivih do skroz ispravnih.

      Charon l'Cypher

      12. 2. 2010. at 2:10

  2. prenosim post jedne od pokretačice grupe, da ipak sve činjenice budu zastupljene:

    “zajedno s robertom od sinoć radim na svemu ovome i kontaktirala sam neke pravne stručnjake..
    činjenica je da su svi članci po netu u vezi s ovim slučajem sanzacionalistički…tj. žele imati upravo ovo…masu ljudi koja će se nabrijati protiv oca,zakona,države i sl,a zanemarit će se neke bitne slučajeve koji u NOVINAMA NISU SPOMENUTI !!!
    1.INSTITUCIJE SU OBAVILE SVOJE : dijete je dobilo psihologa koji radi s njim već 3 godine,dijete je izloženo ginekološkom pregledu,u toku postupka s dijetetom je radio cijeli tim vještaka,dijete je na zahtjev centra za socijalnu skrb do izricanja presude smješteno kod svoje tete..
    2. OTAC JE OSLOBOĐEN ZATO : što djevojčica u toku postupka nije nikad rekla da ju je otac zlostavljao,zato što su joj na lutkama pokazivali neke stvari i pitali je dali je to njoj netko radio,a ona je rekla da nije ili je šutjela, zato što su provedena brojna vještačenja i svakom od vještaka djevojčica nije rekla ništa konkretno, i najvažbije GINEKOLOŠKI NALAZ JE BIO UREDAN tj himen je bio netaknut..

    na temelju svega ovoga više stručnjaka se složilo da sud drugačiju presudu nije mogao ni donijeti na temelju ovih dokaza…zato vas molim da se smire tenzije oko suda,zaokna i države..

    bitna napomena: ovo pismo koje je plasirano u novine je djevojčica napisala prije 2 mj,to je prvi put da je ona navela oca kao zlostavljača i na temelju toga ćemo dalje istraživati..

    postojale su naznake da je djevojčica ipak zlostavljana,ali nije utvrđeno koji oblik zlostavljanja je bio prisutan…i zbog toga Robert,ja i svi koji to žele idemo dalje…ali previše je glupih komentara i neobavještenih ljudi koji neće time ništa postići..
    Hvala”

    nelchee

    9. 2. 2010. at 19:02

  3. Nepobitna je činjenica da su mediji prilično senzacionalistički ustrojeni.
    No, upravo zbog navoda da je potrebno daljnje istraživanje u vezi ovog gnjusnog slučaja, vratiti to jadno dijete u krug obitelji je IMO najveća greška koju Sud može učiniti. Druga je greška ostaviti brata na milost i nemilost zlostavljača. Do zlostavljanja je, na žalost, došlo, a država je tu da intervenira i istraži te da spriječi daljnje zlostavljanje. I ako je moguće da strpa onaj “ljudski” otpad u zatvor i baci ključ.

    isisrosenkreuz

    10. 2. 2010. at 8:29


Odgovori

