Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Šokantne vijesti iz Hrvatske

with 2 comments

Rano je subotnje jutro (još niti 14:00), no ja sampožrtvovno ustao u ovo prerano nedoba, kako bi vas, kad se čili i vedri propudite već oko 17:00, dočekao kakav zabavni tekstić.😀

Nedavno smo od čitatelja m k dobili link na sljedeći zanimljivi članak na satiričkom portalu Sprdex (nešto poput naše verzije poznatog The Oniona):

Dječak godinama zlostavljao svećenike

Idiličan život u malenom mjestu pokraj Sinja grubo je prekinut nakon saznanja o 9-godišnjem zlostavljaču.

HRVACE – Nakon šokantnih vijesti o pedofilskom skandalu u Bibinju kraj Zadra, još šokantnije vijesti stižu nam iz Hrvaca kraj Sinja. Ovo maleno mjesto potresa nezapamćen skandal. Naime, jučer kasno navečer počela je policijska potjera za dječakom koji je 9 godina seksualno zlostavljao još uvijek neutvrđen broj svećenika! Šok i nevjerica na licima mještana ne daju se opisati riječima, a ekskluzivno na Sprdexu čitajte ispovijest jednog od zlostavljanih svećenika.

Nesretni svećenik od zlostavljača je bježao i u daleku Kambodžu

”Sve je počelo kada je mali Marko imao oko 6 mjeseci, u početku nije radio ništa konkretno, ali bilo je nešto čudno u načinu na koji me gledao. Stvari su eskalirale kad je imao samo dvije godine. U početku bi samo tepao ”pišo, pišo, Majkov pišo!”, a ja sam, naivan, mislio da govori o svojoj dudi! Nažalost, nedugo zatim počeo je poduzimati i prve konkretne korake”.

Vidno potreseni svećenik teškom mukom nastavlja dalje:
” U početku su to bili stidljivi dodiri po rukama ili glavi, a, nakon nekoliko godina, čim bi ostali nasamo prešao bi na stvar. Najgore od svega, nakon što bi ga roditelji došli odvesti u jaslice, potapšao bi me po glavi, znakovito se nasmijao i rekao: ”Don Jođo, vidimo se ćutla”. Roditelji nisu ni slutili kakvog monstruma dovode svom dušebrižniku”.

Razmišljajući na trenutak treba li baš sve ispričati don Jozo nastavlja dalje:
”Znate, najgore od svega je što sam dugo sam sebe krivio za njegova nedjela. Ta, zaboga, mislio sam tada, zasigurno sam ga nečim izazvao! Ali evo, hvala dragom Bogu, nakon priznanja ostalih 13.000 zlostavljanih svećenika danas sam se napokon rješio osjećaja krivnje.

Na naše pitanje o tome kako je završilo ovo traumatično razdoblje u njegovu životu don Jozo nije trošio mnogo riječi:”Hvala dragom Bogu, kada je dječak napunio 9 godina jednostavno je izgubio interes za mene. Očito sam postao prestar…”

O mladiću-zlostavljaču raspitali smo se i među susjedima koji za njega imaju samo riječi hvale: ”Ma kako ne, znam ga otkad je napravio prve korake. Bilo je malo čudno što se uvijek igrao s Kenom, a ne s autićima kao drugi dječaci, ali nisam tome pridavala nikakav značaj. Ma krasan dječak, uvijek je pozdravljao na ulici. Ne, ja ne vjerujem da je kriv!” – govori Markova prva susjeda koja je željela ostati anonimna.

Iako je ovaj stravični zločin otkriven, stvari bi se ipak mogle dodatno zakomplicirati budući da se od jučer 9-godišnjem zlostavljaču  gubi svaki trag. Navodno ga je pod svoje okrilje uzela organizacija PAPA (Pedofili Antiteisti Pederi Antikristi) iz koje je stiglo tek kratko priopćenje za medije:

”U trenutku slabosti, potpomognut Sotonom, Marko je posustao pred svojim tjelesnim nagonima. On je trenutno premješten na sigurnu lokaciju i neće biti izručen hrvatskom pravosuđu. PAPA garantira kako će dobiti svu potrebnu skrb te kako će mu PAPA-inski sud odrediti adekvatnu kaznu.”

Možemo odahnuti, izgleda da ovaj zločin ipak neće proći nekažnjeno!

Izvor: Dječak 9 godina seksualno zlostavljao svećenike

Korisniku m k mogu samo zahvaliti da sada dnevno trošim dodatnih nekoliko minuta na praćenje još jednog portala.😛 Danas su me razveselili člankom koji je satiričan samo utoliko što uvodi premisu iskrenosti političara, no ostatak, na žalost, itekako odgovara stvarnim događajima.

Zoran Milanović: ”Lagao sam da sam ateist samo kako bi izgledao pametnije”

Čini se da smo napokon dobili objašnjenje za neobjašnjive odluke nove Vlade.

ZAGREB – Kao i u svakoj predizbornoj kampanji, tako se i u ovoj posljednjoj svaki izborni kandidat susreo s veoma bitnim, pače društveno krucijalnim, pitanjem o vlastitom odnosu prema religiji. Nakon što je davnih godina Ivica Račan probio led ne izjasnivši se kao katolik, taj nevjerojatno hrabri potez ponovio je i Zoran Milanović javno se deklarirajući ateistom.

Da zabranim kondome? Ajde može

No, da nešto ozbiljno ne štima s njegovim navodnim svjetonazorom postalo je jasno već u prvim danima vladavine Kukuriku koalicije. Jedna od prvih odluka novog premijera bila je dodjela dodatnih 5 milijuna kuna iz proračuna Crkvi, zatim je s gnušanjem odbio reviziju ugovora s Vatikanom, zakleo se na državnu potporu Crkvi dok god je on premijer, a kap koja je, čini se, prelila čašu bilo je povlačenje zakona o medicinski potpomognutoj oplodnji, pogađate, usljed pritiska s Kaptola.

Nakon najnovijeg povijanja kičme pred Crkvom upalile su se lampice za uzbunu čak i među najgovorljivjim pristašama vladajuće koalicije, a, iako je mjesecima uspješno izbjegavao svaki oblik javnog govora, čini se da je i premijeru konačno prekipjelo. Na izvanrednoj press konferenciji sazvanoj za sutra ujutro Milanović će šokirati naciju, a samo na Sprdexu čitajte ekskluzivnu izjavu prije sutrašnje senzacionalne konferencije:

”Gledajte, sigurno da mi nije lako. Nisam ponosan na to što sam učinio, ali pritisak je jednostavno bio prevelik. Kada bi otišao u Bruxelles i rekao da sam vjernik, ljudi bi reagirali s podsmijehom. Kao ha-ha, evo ga, još jedan vjernik iz Hrvatske, ‘ajmo se kladit za koliko će u zatvor zbog krađe. Ovako mi je bilo lakše, ali jednostavno više ne mogu skrivati istinu. Nisam ponosan na to što sam učinio, ali ne vjerujem da bi dobili izbore da sam ranije rekao istinu. Te proklete komunjare nikad ne bi glasale za vjernika” – tihim će glasom Zoki.

”Ne radi se tu samo o meni. Postoji čitav niz drugih vjernika koji lažu čak i svojim najmilijima. Ta zaboga, Matija Babić je izjavio kako je prije izbora bio na 2-3 večere sa mnom, ali nije imao hrabrosti reći kako smo prije toga bili na ispovijedi. Predsjednik Josipović svake nedjelje ministrira u Mati slobode na Jarunu. Čačić, Pusićka, Kajin i ja smo cimeri na seminarima fra Zvjezdana Linića… Sad će se neki naljutiti, ali vrijeme je da izađemo iz ormara. Mea culpa. Allea iacta est. Homo homini lupus.” – u svom stilu nastavlja premijer.

”Jesam, vjernik sam. Gadi mi se sama pomisao da djecu usvaja bilo tko osim katoličkog bračnog para koji ne koristi kontracepciju. Gnušam se pederskih parada po ulicama. Izbaciti vjeronauk iz škole!? Da se mene pita utorkom bio se učio samo vjeronauk. Ah, kako je lijepo konačno govoriti slobodno”.

Izvor: Zoran Milanović: ”Lagao sam da sam ateist samo kako bi izgledao pametnije”

Većina članaka nisu religijske tematike, no također su zabavni, pa preporučam da sami prošvrljate po Sprdexu.

Written by Charon l'Cypher

21. 4. 2012. at 14:00

2 Odgovora

Subscribe to comments with RSS.

  1. Inace, ima jos jedna stranica slicna Sprdexu – http://www.h-rast.hr.

    Tim Raketa

    22. 4. 2012. at 15:16


Odgovori

