Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Posljednji pozdrav legendi

leave a comment »

don_anto_bakovicDanas, 26.1.2017., preminuo je don Anto Baković, legenda Feralove “Greatest Shits” rubrike, kao i drugih kritičkih medija i komentatora. Svojim nesebičnim izljevima mudrosti obogatio je i ovaj blog, na čemu ćemo mu vječno biti zahvalni (nostalgični mogu pogledati ovdje).

Biografiju preminulog možete naći diljem Bespuća internetske zbiljnosti, a mi ćemo se ovdje pozabaviti dubokim mislima kojima je ovaj mudar čovjek zadužio čovječanstvo za sve vijeke vijekova.

Nema zakona koji bi štitio hrvatske interese! Tisuće i tisuće slovenskih, srpskih i bošnjačkih vikendica preplavljuju Jadran.

Masonska, liberalna, bezbožna, materijalizirana, drogirana, pokvarena i hedonizirana Europa ne zna za Boga, nije čula za Isusa Krista, ignorira kršćanstvo (a da ne će ignorirati jedan Isusu Kristu vjeran hrvatski narod!)… To je Europa koja je ozakonila Sodomu i Gomoru! I ja da idem u tu Europu!?

Tijekom bitke za Staljingrad Von Paulus je tražio od Hitlera da povuče sve druge strane vojske i da ostavi samo hrvatski odred. Dakle, hrvatski vojnik najbolji je vojnik na svijetu.

Hrvatski narod i hrvatska država izgubili su medije. Mediji su u rukama protuhrvatskih sila, tuđinaca i bivših okupatora. To su ili komunistički mediji, ili četnički mediji, ili štoviše, to su masonski mediji.

Često gledam emisije srpske televizije i gotovo su sve prožete izrazitim srpskim duhom. Gledam i muslimansku televiziju, koja i te kako promiče muslimanstvo. A onda uključim Hrvatsku televiziju i ništa u njoj hrvatsko. Tu i tamo neki Hrvat zaluta na televiziju i kaže koju riječ.

Mediji su tako očišćeni od svega što je hrvatsko da danas više ne smiješ biti desni Hrvat, ne smiješ reći istinu o NDH, ne smiješ reći istinu o ustašama, ne smiješ reći što se dogodilo na Bleiburgu.

Sve mi se čini da su hrvatski vragovi napustili pakao, spustili se na zemlju i otišli u novinare, jer kako drukčije protumačiti tu mržnju na sve što je hrvatsko i katoličko.

Budimo pošteni: ima i poštenih Srba.

I moj osobni favorit:

Mene je moj tata rodio da bi bilo više Hrvata.

— u Vjesniku, ožujak 1994.

P.S. Ja sam možda malo ciničan, ali nemojte misliti da mi je drago da je umro. Nije mi drago. Svejedno mi je.

Oglasi

Written by Charon l'Cypher

26. 1. 2017. at 22:07

Postano u Obitelj, Teologija

Tagged with

Odgovori

