Irreverent Impiety

Repozitorij stvari o kojima ne žele da razmišljate.

Koliko košta oglasni prostor na vratima crkve?

4 komentara

Business.hr nas obavještava o neobičnim dvojbama oko donacije Hrvatske Vlade za krpanje vrata na crkvi Sv.Roka u Vinjanima:

Nakon što je Slobodna Dalmacija izvijestila kako su nova vrata crkvi Svetog Roka u Vinjanima dar premijera Ive Sanadera, reagirao je provincijal franjevačke provincije Presvetog otkupitelja fra Željko Tolić, ustvrdivši kako se radi o donaciji Vlade, a ne premijera osobno.

Kog briga je l’ tamo neka vrata kupio Sanader ili Vlada, pitate se Vi. I s pravom bi se pitali, da nije sitnog detalja:

U priopćenju se ističe da su neki dnevni tiskovni mediji naveli kako je “vratnice na crkvi Sv. Roka u Vinjanima donirao predsjednik Vlade RH dr. Ivo Sanader”, no da je brončane vratnice na spomenutoj crkvi “donirala Vlada Republike Hrvatske”.

“U našoj zahvali za te postavljene vratnice, željeli smo zahvaliti prvom čovjeku Vlade RH, odnosno dr. Ivi Sanaderu, i time smo nenamjerno doveli u zabunu novinare koji su o tome pisali. Ovom nenamjernom pogreškom iskreno se ispričavamo Vladi RH, premijeru dr. Ivi Sanaderu i novinarima koji su našom nehotičnom i nenamjernom pogreškom dovedeni u zabunu”, ističe u priopćenju provincijal fra Željko Tolić.

Ipak, nije jasno zbog čega na vratima koja je, prema riječima provincijala, donirala Vlada, stoji ugravirano “Donirao premijer Vlade RH dr. Ivo Sanader”, što jasno dokazuje i fotografija detalja spornih vrata objavljena u Slobodnoj Dalmaciji.

Za kraj, da odgovorim na pitanje iz naslova posta, citatom s Indexa:

“Za obnovu vrata Vlada je u rujnu donirala 330 tisuća kuna a obnova je trajala godinu dana. Ova crkva je jedna od 450 koje se obnavljaju iz državnog proračuna, a za njihovu obnovu iz proračuna ove godine odobreno je ukupno 66 milijuna kuna” rekla nam je Glavak.

Dakle, jednokratna reklama košta 330 tisuća kuna tuđeg novca, dok se trajni aranžman računa nešto kompliciranije: uz redovito izdašno financiranje (300Mkn, iako takva pomoć “nije dostatna i primjerena”), treba u trenucima pojačane potrošnje propagande (npr. neposredno prije izbora) izdvojiti dodatnih 71.4 Mkn, zatim se odreknete kojih 15ak Mkn, što svako malo podržite kakvom zanemarivo sitnom uplaticom (npr. bijednih pola milje je dosta).

Da rezimiram: našim se novcima plaća da Vam popovi kažu da glasujete za one koji te naše novce bacaju na propagandu zbog koje Vi glasujete za njih, umjesto da novce ulažu kako bi svima nama bilo bolje.

I neka mi sada neki truli fizičar (Lucifer, na primjer) izvali da ne postoji perpetuum mobile. 😛

Written by Charon l'Cypher

26. 8. 2008. u 10:57

Postano u Financije, Politika

4 komentara

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Zato što je dozvolio da na vratima crkve bude njegovo ime. […]

  2. […] Ako razumijevanje teško 383 milijuna kuna nije bilo dovoljno, bojim se pomisliti kakve će biti buduće konotacije “još boljeg razumijevanja”. Nisam znao da naš premijer ima tako razvijeni smisao za empatiju. Pogotovo kad je RKC u pitanju. […]

  3. […] za kraj, mali podsjetnik o vezi između  bivšeg premijera i crkvene drvenarije. Skupa je ta 11. izborna jedinica, nema šta. Odnosno, skup je dio 11. izborne jedinice. Glasovi u […]

  4. […] i minuta jedna od najrazvijenijih aktivnosti Crkve u Hrvata, poznato je odavna. Na ovom blogu, o tome smo pisali prije cca godinu i pol. Sada, u svjetlu predsjedničkih izbora, postavlja se pitanje koliko vrijedi podrška potencijalnom […]


Komentiraj